Life isn't a business to be managed, it's a mystery to be lived!

14 kg to bring along!

Ryggan är vägd 14 ynka kilo, för ett år. Frågan är egentligen hur många kilo kommer jag skicka med frakt till Sverige?? Nobody knows

Jag brukar inte ha resfeber men att jag är så här lugn inför mitt livs största resa, med alla mått, ja det är ju faktiskt helt underbart.  Att jag kommit ner till familjen spelar såklart en stor roll till det med. Mam och Pap har tagit hand om sin lilla flicka så att hon nu är bortskämd till max igen.

Ska åka till Staffanstorp en sväng och umgås med bror min men först ska jag äta mammas goda fasolakia (brytbönsgryta) och sen är jag off.

Comments on: "14 kg to bring along!" (3)

  1. Hoppas du tog med dig fasolakia till Staffanstorp!!!!! :p

Leave a Reply

